τζεντάι μάιντ τρικ κι έτσι δικέ μου..

485cdb4a9f189daily_selection073Σάββατο βράδυ χθες, κι αρχίσαμε από νωρίς τις μπύρες

Μερικά λίτρα λάγκερ και λίγα σφηνάκια μετά, πάει 8 παρά τέταρτο και μπαίνω στο λεοφωρείο να πάω σπίτι.

Κάθομαι στο κάθισμα

Ξαφνικά σκάει ένας καράφλας μπροστά μου κοτσάρει κι ένα καρτελάκι ελεγκτή και μου λέει «το εισητήριο σου»

Ξαφνικά σα μια φλασιά περνάει από μπροστά μου όλη η στριτ γουίζντομ που μου είχε μεταβιβάσει κανά 2 χρόνια πριν ένα πρεζάκι όταν ενώ έψαχνα για κανένα εισητήριο που να μην έχει λήξει στον κάδο μου ζήτησε ψιλά. Και μου λέει τότε ο τύπος: «μην αγχώνεσαι ρε για ελεγκτές, πες ότι είσαι από τον ΟΚΑΝΑ»

σηκώνω νωχελικά  το κεφάλι μου και τον κοιτάζω με το βλέμμα της αρσενικής γιγαντιαίας χελώνας των Γκαλαπάγκος που κοντεύει να την πάρει ο ύπνος μετά από δύο ώρες πάνω – κάτω σε ένα καβούκι χωρίς να χύσει

κατεβάζω το κεφάλι μου

ξαναλέει αυτός:  «Το εισητήριό σου»

σηκώνω το βλέμμα με εμφανή προσπάθεια. Το βλέμμα μου ατενίζει το κεφάλι του με ένα ύφος που τον έκανε να πιστεύει ότι βλέπω μέσα από το κεφάλι του

κατεβάζω το βλέμμα μου

ο επίμονος καραφλός ξαναχτυπά όμως

«μιλάς ελληνικά???

τίκετ?? »

σπάω το λαιμό μου προς τα δεξιά και τον κοιτάζω

το βλέμμα μου θολό και απλανές

κάνει με τα χέρια του ένα τετράγωνο. 
Βλέποντας και τη νοηματική να αποτυγχάνει αποφασίζει να με παρατήσει ήσυχο και να κατέβει στη στάση για να πάει να ελέγξει κι άλλους. Με το που κατεβαίνει ο ελεγκτής έριξα ένα γέλιο..
Έχω αρχίσει γενικότερα να πιστεύω ότι αν θες να φέρεις έναν τύπο που πάει να σε ελέγξει σε συγχητική κατάσταση, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τον κοιτάς απλά στα μάτια. Και πιάνει σχεδόν πάντα.
Το ‘χω χρησιμοποιήσει σε μπάτσους που ζήταγαν ταυτότητες, σε λεωφορειόμπατσους, σε καθηγητές. Μέχρι και μια σερβιτόρα μια φορά, έρχεται στην παρέα που καθόμαστε, βγάζουν όλοι πληρώνουνε κι είμαι κι εγώ με το πορτοφόλι στο χέρι, την κοιτάζω, με κοιτάζει, την ξανακοιτάζω, και απλά κάνει μεταβολή και φεύγει.
τι να πεις.
jedi mind trick κι έτσι δικέ μου..

και για όποιον θέλει να μάθει να το κάνει (το τρικ)

Επί τη ευκαιρία λοιπόν, τσιμπήστε και 2 αυτοκολλητάκια επί του θέματος (όχι για τζεντάι, για λεοφωρειόμπατσους) από τη συνέλευση άνω πόλης.

cebcceb5cf84ceb1cf861-copy

cebcceb5cf84ceb1cf863

1 σχόλιο

  1. oraios re psile… kai vevaia deite kai to istoriko keimeno ton epivaton xoris eisitirio, prin 2 xronakia kai kati psila… http://medsquat.wordpress.com/sabotage-oas-thessaloniki/


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

